Спочатку я разом з
іншими учнями пройшов тест і нас поділили на 4 групи (2 північні країни, 2
південні країни), я разом з Андрієм, Мариною і Олею, попали в групу, тому що
нам подобається відпочивати взимку, коли багато снігу.
Наше завдання -
створити транспортний маршрут і розказати, що треба знати про північну країну Норвегію.
Країну ми обрали
витягнувши на уроці картинку з її зображенням. У всіх інших групах інші
картинки.
Після цього ми мали
визначитись хто за що відповідає у нашому проекті (загальні відомості про
країну; що треба взяти із речей із собою; цікаві місця; транспортний
маршрут). Я разом з іншими отримав завдання створити транспортний
маршрут. Усі слова, ми вчили на уроці – назви транспорту, а також інші
цікаві слова, які нам будуть потрібні.
Спочатку я разом з
іншими учнями пройшов тест і нас поділили на 4 групи (2 північні країни, 2
південні країни), я разом з Андрієм, Мариною і Олею, попали в групу, тому що
нам подобається відпочивати взимку, коли багато снігу.
Наше завдання -
створити транспортний маршрут і розказати, що треба знати про північну країну Норвегію.
Країну ми обрали
витягнувши на уроці картинку з її зображенням. У всіх інших групах інші
картинки.
Після цього ми мали
визначитись хто за що відповідає у нашому проекті (загальні відомості про
країну; що треба взяти із речей із собою; цікаві місця; транспортний
маршрут). Я разом з іншими отримав завдання створити транспортний
маршрут. Усі слова, ми вчили на уроці – назви транспорту, а також інші
цікаві слова, які нам будуть потрібні.
Спочатку я разом з
іншими учнями пройшов тест і нас поділили на 4 групи (2 північні країни, 2
південні країни), я разом з Андрієм, Мариною і Олею, попали в групу, тому що
нам подобається відпочивати взимку, коли багато снігу.
Наше завдання -
створити транспортний маршрут і розказати, що треба знати про північну країну Норвегію.
Країну ми обрали
витягнувши на уроці картинку з її зображенням. У всіх інших групах інші
картинки.
Після цього ми мали
визначитись хто за що відповідає у нашому проекті (загальні відомості про
країну; що треба взяти із речей із собою; цікаві місця; транспортний
маршрут). Я разом з іншими отримав завдання створити транспортний
маршрут. Усі слова, ми вчили на уроці – назви транспорту, а також інші
цікаві слова, які нам будуть потрібні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий